Думка людини… Абстрактне поняття, що є потужним поштовхом до дії, першоосновою усіх починань і прагнень. Її колективну силу навіть важко осягнути, наскільки вона нескінченна… А у дні воєнного лихоліття ‒ це нездоланне джерело віри у велику Перемогу. Й творчі люди лише додають кольорів до цього живого процесу.
Любов Ніколаєва ‒ миколаївська художниця-графік. Мистецтво малювання з дитинства захоплювало дівчину, а навчання у Одеському державному театральному художньо-технічному училищі за спеціальністю «Гример-художник» лише посприяло її подальшій творчій реалізації. Так, Любов Ніколаєва з 1990-го року працює у Миколаївському академічному художньому драматичному театрі.
Перші графічні роботи художниці з’явилися ще під час навчання. У своїх полотнах вже тоді дівчина втілювала неймовірне захоплення фантастичними світами із дивовижними казковими героями. Молода художниця створювала на папері сюжети за допомогою звичайного пера, туші й унікальної крапкової техніки, схожої на чарівний туман.
«І понині для Любові Ніколаєвої графіка ‒ це спосіб максимально виразити своє світовідчуття. ЇЇ дивовижні образи ‒ наче гості з інших світів, з людської підсвідомості, із самих глибин душі, що в процесі роботи наповнюються деталями. Паперовий простір заповнюється у творчому процесі інтуїтивно, і тільки потім авторка розшифровує значення малюнків. Глибокі філософські роботи художниці стали прекрасним смисловим доповненням до оформлення книжок багатьох миколаївських авторів, серед яких: І. Стариков, А. Вербець, В. Марущак, О. Духовний, Т. Фурцева», ‒ розповіла голова культурно-мистецької асоціації «Арт-спокуса», заслужена працівниця культури України Валентина Кривцова.
Зображення картин Любові Ніколаєвої багатовимірні й насичені загадками. Одним із найулюбленіших образів художниці є риба ‒ стародавній християнський символ відродження і воскресіння, уособлення невловимої підсвідомості. У довоєнний час роботи мисткині прикрашали експозицію міжнародного конкурсу «Illustration of The Future Contest» (Голлівуд, США), міжнародного фестивалю фантастики (м. Харків), а також інших заходів різних рівнів. Декілька графічних робіт Л. Ніколаєвої увійшли до закордонного арт-збірника «Illusion».
Напередодні війни Любов Ніколаєва почала писати картину, сюжет якої спантеличив і саму авторку. На полотні хлопчик-рибалка сидить під великим деревом, верхівка якого вже опалена вогнем. На одній з гілок за усім спостерігає сова ‒ символ мудрості і знань. Хлопчик не звертає уваги, він захоплений своєю мрією. А внизу тихенько спить мирне місто… За тиждень у спокійний ранок українців увірвалася війна. Турбота за рідних і страх за майбутнє стали головними для жінки, але гостра тема ненависті до ворога виплеснулася у нову серію картин. У кожному із сюжетів втілена одна єдина думка, підтримана тисячоголосою луною земляків ‒ геть із нашої землі, кляті вороги! Миру і процвітання рідному місту й країні! Так і буде! Все буде ‒ Україна!
На світлинах ‒ роботи Любові Ніколаєвої.
Зображення запису ‒ «Номер 9», папір, перо, туш, крапкова техніка.
Любов Ніколаєва, художниця-графік «Грибний дощ», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Мрія», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Березень», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Ізоляція», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Сон-Риба», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Місто біля моря», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Баба», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Нічна варта або Закрийте наше небо», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Війна під знаком Риби», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Вежа снів», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Сон», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Ліхтарне дерево», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Нічна рибалка», папір, перо, туш, крапкова техніка. «Аліса», папір, перо, туш, крапкова техніка.