Сьогодні, 3 травня, Миколаїв долучився до впровадження проекту “Бюджетний сканер”.
В рамках аналітично-просвітницького проекту “Бюджетний сканер або запровадження стандартної процедури обов’язкового публічного звітування розпорядників бюджетних коштів” міським головою Олександром Сєнкевичем та директором ГО “Інститут суспільно-економічних досліджень” Юрієм Мироненком було підписано меморандум про співпрацю.
“Бюджетний сканер” підтримує Агенство США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснює організація Pact в Україні. Регіональний партнер у Миколаєві – ГО “Миколаївщина надійний партнер”, – повідомив представник ІСЕД.
За словами Юрія Мироненка, даний проект вже реалізується в п’яти областях, а це: 12 міст та ОТГ України. В ході його реалізації учасники проекту – громадські діячі, журналісти, представники влади – мають напрацювати зручну й зрозумілу для всіх процедуру планування та використання коштів міського бюджету.
У Миколаєві впровадження “Бюджетного сканеру” розпочнеться з управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради, як одного з головних розпорядників бюджетних коштів. Під час реалізації пілотного проекту на базі вищезазначеного управління, експерти ІСЕД спільно з представниками міської влади проаналізують основні показники у сфері планування та оцінки ефективності використання бюджетних коштів.
За словами Олександра Сєнкевича, за результатами впровадження проекту буде зроблено висновок, щоб робота міської влади щороку ставала більш прозорою та доступною для громади.
Начальник управління з питань культури та охорони культурної спадщини Юрій Любаров зазначив, що такий моніторинг для підрозділу буде дуже корисним, адже поточного року завершується дія програми “Культура та культурна спадщина”. У травні-червні стартує робота над розробкою відповідної програми на наступні кілька років. Тож, висновки експертів, їх зауваження та рекомендації будуть враховані при розробці нового документу.
Фото: відділ інформаційного забезпечення департаменту міського голови