Дитяча школа мистецтв №1

Місцезнаходження школи дозволяє їй приймати учнів не тільки з Миколаєва, а й усієї області. Так, учнями школи є діти з мікрорайонів Тернівка, Північний, Соляні, з Новоодеського району (с. Костянтинівка, Воронцівка, Улянівка), Інгульського району (с. Коларівка) та Баштанського району (с. Інгулка).

Дитяча школа мистецтв № 1 розташована на території, де вже більше 200 років  проживає болгарське населення, тому  болгарська тема є основною  у навчанні та вихованні дітей на всіх відділах. У закладі навчаються 64 %   дітей  із болгарських сімей.

У школі працюють 3 відділи :

  • музичний: фортепіано,баян, акордеон,  гітара, домра, бандура, вокал;
  • відділ хореографії;
  • відділ образотворчого мистецтва.

В дитячій школі мистецтв №1 працюють 12  творчих колективів:

  • Хоровий колектив «Мелодія» ( керівник Чернова І. П.);
  • Болгарський фольклорний ансамбль «Ізворче» (керівник Зайченко І. І.);
  • Вокальний ансамбль «Капріччіо» (керівник Чернова І.П.);
  • Фортепіанний квартет «Тоніка» (керівник Добріна О.В.);
  • Фортепіанне тріо «Натхнення» (керівник Орлова Н. Г.);
  • Ансамбль «Music Styles» (керівники Іванова Т. М.);
  • Фортепіанний квартет викладачів у складі Орлової Н., Іваненко О.,  Іванової Т., Добріної Н.;
  • Оркестр народних інструментів (керівник Веснов М. В.);
  • Ансамбль гітаристів (керівник Веснов М.В.);
  • Ансамбль бандуристів «Зозуленька» (керівник Кирилюк С.Г.);
  • Хореографічний колектив «Струмочок» (керівник Собітняк В.);
  • Колектив відділу образотворчого мистецтва (керівник Грабко А.Е.)

 

Окрім своєї основної діяльності творчий колектив ДШМ №1 активно бере участь у святкуванні в Тернівці традиційних болгарських свят, таких як “Сурва”, “Бабин день”, “Мартиниці” та ін. Фольклорний болгарський ансамбль «Ізворче» постійно радує мешканців мікрорайону колоритними болгарським фольклором, який колектив дбайливо збирає та зберігає.

Двері Дитячої школи мистецтв № 1 завжди гостинно відкриті для нових поколінь талановитих юних миколаївців, які бажають з перших кроків життя долучитися до мистецької освіти.